Pengedar Shaklee Muadzam Shah, COD Shaklee Muadzam, Bandar Tun Razak, Felda Keratong, Selancar

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua dari saya Pengedar Shaklee Muadzam Shah yang berpengalaman 23 tahun dalam Shaklee dan dibimbing doktor dan pakar nutrisi. Boleh hubungi saya di 0137290786 



Sya merupakan Pengedar Shaklee Muadzam Shah, Bandar Tun Razak, Felda Keratong dan Selancar yang mendapat bimbingan pakar nutrisi dan doktor berpengalaman.

Saya juga seorang freshgrade yang masih mencari pekerjaan di musim covid yang tengah melanda di negara Malaysia. Dulu semasa saya masih seorang pelajar, saya pernah mengambil produk Shaklee iaitu Vitamin C dan ESP. Tetapi disebabkan kekangan kewangan saya pada ketika itu, saya tidak dapat makan secara konsisten.

Kini, masuk tahun Jan 2021, saya tergerak hati untuk memulakan bisnes Shaklee dan amalkan semula Vit C dan ESP secara konsisten. 

Alhamdulillah dalam masa 1 bulan lebih saya dapat #shakleeeffet iaitu kulit muka saya menampakkan hasil dimana parut dimuka saya semakin pudar dan jerawat jarang tumbuh. 

Sepanjang tempoh 2 bulan menjalankan bisnes Shaklee, Alhamdulillah setiap bulan saya dapat bonus dari Shaklee tanpa gagal. Betapa mudahnya bisnes ni tanpa saya sangka!

Saya berada dalam Team Amazing Supertars yang mendapat bimbingan secara khusus dengan Pakar Nutrisi untuk memantapkan pemahaman dan penguasaan produk. Selain dengan Pakar Nutrisi Shaklee, saya juga menghadiri kelas bimbingan kesihatan oleh Doktor Perubatan bertauliah untuk memastikan segala cadangan produk vitamin supplement sesuai berdasarkan masalah kesihatan yang dihadapi customer.

PENGEDAR SHAKLEE MUADZAM SHAH, PAHANG

Saya Fasihah, Pengedar Shaklee yang sah berdaftar dan juga Pengedar Shaklee Muadzam Shah. Selain COD Sekitar Muadzam Shah, Keratong dan Selancar. Saya juga membuat POSLAJU produk shaklee ke seluruh Malaysia.

Untuk dapat maklumat bekenaan Shaklee, sama ada ingin membeli produk Shaklee, Vivix Shaklee ataupun anda ingin mendaftar sebagai Ahli Shaklee untuk makan produk atau untuk Bisnes Shaklee boleh terus hubungi saya di 0137290786 

Pastikan anda mendapatkannya dari Team Amazing Superstars agar anda mendapat manfaat dan kebaikan maksimum dari Shaklee bukan sekadar beli dan daftar ahli sahaja.


KELEBIHAN DAFTAR AHLI SHAKLEE DENGAN TEAM AMAZING SUPERSTARS

Bagi yang nak mendaftar jadi AHLI SHAKLEE, pastikan anda mendaftar dengan kami dalam Team Amazing Superstars kerana faktor yang sama seperti dinyatakan di atas: 

1. Kami dah berpengalaman 23 tahun dalam Shaklee

2. Kami mendapat bimbingan intensif dari Pakar Nutrisi bertauliah untuk Produk Shaklee

3. Kami dibimbing oleh doktor perubatan dna doktor bidang kesihatan bertauliah untuk ilmu berkenaan penyakit dan kesihatan.

Adalah satu kerugian jika anda mendaftar dengan team selain kami kerana anda akan ketinggalan banyak input dna maklumat exclusive yang hanya didapati melalui team kami yang dah mahir dalam dunia supplement dan Shaklee.

PERKHIDMATAN COD SEKITAR MUADZAM SHAH, POSLAJU SELURUH MALAYSIA

Saya menyediakan servis COD PRODUK SHAKLEE di sekitar Muadzam Shah dan kawasan yang berdekatan. Saya juga ada servis COURIER/POS PRODUK SHAKLEE ke seluruh Malaysia,Singapura, Brunei dan lain-lain.

Sebarang persoalan tentang Bisnes Shaklee, Harga Produk Shaklee, Cara Mendaftar Jadi Ahli Shaklee dan Cara Nak Beli Shaklee boleh hubungi saya terus di talian  0137290786 



Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Makan B-complex Shaklee Air Kencing Jadi Kuning?

Kecutkan Cyst Tanpa Pembedahan

Pengedar Shaklee Senawang