Pengedar Shaklee Senawang

Assalamualaikum.







Nama diberi Nur fardhilah Binti Mohamad Nor. 
Merupakan anak kedua daripada 7 orang adik-beradik. 
Berasal dari Muadzam Shah , Pahang dan kini menetap di Senawang, Seremban.
Sudah mendirikan rumah tangga pada 7 Jun 2015 dan  mempunyai 2 orang anak lelaki.



Gambar raya tahun 2020



Bermula dengan sokongan dari suami, saya membuat keputusan untuk
menjana pendapatan dari rumah.
Saya berkenalan dengan Shaklee pada bulan Oktober 2015.
Produk pertama yang saya beli waktu itu ialah Bcomplex, Zinc Complex dan 
percuma sebotol Vitalea dengan berdaftar sebagai ahli. '
Alhamdulillah, setelah mendapat #shakleeeffect saya lebih yakin untuk 
menggunakan produk shaklee.

Dan kini, saya seorang surirumah sepenuh masa yang
 menjalankan bisnes Shaklee hanya dari rumah.
Saya merupakan seorang Pengedar Sah Shaklee di Seremban khususnya
dan juga seluruh Malaysia.

Saya juga membuat COD di kawasan SEKITAR SEREMBAN & SENAWANG
dan pos laju ke seluruh Malaysia.

Salam perkenalan dari saya.
blog lama saya ohmyvitamin.blogspot dah tak boleh open. Jadi saya buat yang baru. 
terima kasih kepada semua yang sudi follow saya :)

Sejak 2015 sehingga hari ini.
NO ID : 1211873

Jom jana income 3-6 angka dengan bisnes shaklee!

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Makan B-complex Shaklee Air Kencing Jadi Kuning?

Kecutkan Cyst Tanpa Pembedahan