Cara Daftar Ahli Shaklee 2020

Cara Daftar Ahli Shaklee 2020 yang paling murah untuk anda mendapatkan produk shaklee dengan harga lebih jimat. Daftar Ahli Shaklee hanya RM35 sahaja!



Cara Untuk Daftar Ahli Shaklee

Biasanya bila customer mencari produk shaklee, saya akan tawarkan kepada customer untuk mendaftar sebagai ahli shaklee untuk mendapat harga yang lebih jimat. Ada 2 cara untuk daftar menjadi ahli shaklee.


1. Daftar Ahli Shaklee dengan Yuran Keahlian RM35

Untuk tahun 2020, anda sangat beruah kerana yuran keahlian shaklee hanya RM35 sahaja. Yuran keahlian shaklee ialah RM35 dan RM10 kos pos untuk hantar ke rumah anda buat kali pertama sahaja selepas anda mendaftar menjadi ahli shaklee.

Apa yang anda dapat dengan Yuran Keahlian RM35 yang anda bayar?

  • Anda akan dapat log in masuk ke dalam website shaklee.com.my. Semua berkaitan produk shaklee beserta harga dan info2 pasal produk shaklee.
  • Anda akan dapat bimbingan serta cara makan yang betul sepanjang anda makan shaklee daripada saya. Sekiranya sepanjang anda makan, anda ada masalah tertentu boleh juga rujuk terus kepada saya.
  • Anda juga boleh buat BISNES SHAKLEE pada bila- bila masa sahaja dengan 100% bimbingan saya. Tiada yuran lain di kenakan untuk mulakan bisnes shaklee.
2. Daftar Ahli Shaklee Secara Percuma dengan ( pembelian produk RM400)


Cara 1 :

Daftar ahli secara percuma dengan cara pembelian produk shaklee berjumlah lebih kurang RM400 dalam satu resit. Sekiranya anda mahu daftar ahli secara percuma, anda juga boleh kumpul order bersama ahli keluarga, jiran-jiran serta kawan-kawan. 

Cara 2 :

Beli 1 botol VIVIX, atau beli 3 tong ESP secara automatik anda akan mendapat keahlian shaklee secara PERCUMA!

Daftar Ahli Shaklee Dengan Team SuperStarzVictory


Kenapa anda mesti mendaftar ahli shaklee dengan team saya iaitu SuperStarzVictory?


Team SuperStarzFamily mendapat bimbingan dari pakar nutrisi dan doktor berpengalaman 22 tahun dalam Shaklee. Jadi pengalaman ini kami gunakan untuk membantu anda yang mempunyai masalah kesihatan yang ingin berikhtiar dengan shaklee.

Apa yang anda dapat sekiranya anda daftar dengan orang lain?

Ramai customer yang datang mengadu mereka tak dapat konsultasi cara makan yang betul. Beli kat giant, shoppe, lazada memang harga shaklee lebih murah tapi anda tak dapat cara makan dengan betul sebab mereka takkan consult anda. Last-last anda sendiri yang akan mengagau sana sini nak cari cara makan vitamin shaklee.Bila apa-apa terjadi pada anda , anda pun tak tahu nak refer siapa.

Di sebabkan itulah, saya sangat mengalakkan anda mencari pengedar sah shaklee untuk membeli produk shaklee. Kena ingat, vitamin shaklee ni bukan boleh sembarangan makan tanpa konsultasi yang betul terutama jika anda mempunyai masalah kesihatan yang kronik. Jadi , jika anda tidak mendapat konsultasi yang betul jangan salahkan vitamin shaklee jika tak berkesan pada diri anda. 

Boleh ke saya nak bisnes selepas saya rasa vitamin shaklee berkesan pada diri saya?

Boleh sangat! Syarat utama nak bisnes shaklee mestilah menjadi ahli shaklee. Yang kedua , anda mesti makan produk shaklee baru lah mudah untuk kongsi cerita dengan orang lain tentang shaklee. Dalam bisnes shaklee ni kita di ajar untuk kongsikan kebaikan vitamin shaklee dengan orang lain, bukan sekadar menjual sahaja. 


Jadi macam mana?
Berminat nak daftar ahli shaklee?

Cepatt whatsapp 0145010786 untuk mendaftar dan 
nikmati kelebihan menjadi ahli shaklee!







Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Makan B-complex Shaklee Air Kencing Jadi Kuning?

Kecutkan Cyst Tanpa Pembedahan

Pengedar Shaklee Senawang