Kecutkan Cyst Tanpa Pembedahan

 Kecutkan Cyst Tanpa Pembedahan yang mungkin ramai lagi tak tahu yang cyst boleh kecut tanpa perlu membuat pembedahan. Bagi anda yang sedang mengalami masalah cyst atau fibroid insyallah perkongsian saya ini dapat membantu anda. Dalam entry ini saya kongsikan pengalaman customer saya sendiri yang berjaya kecutkan cyst tanpa pembedahan dengan ikhtiar Shaklee.







Bagaimana CYST boleh terjadi?

Secara hakikatnya, punca sebenar penyakit yang berkaitan peranakan atau rahim wanita ini tidaklah diketahui. Cuma sebagai langkah berjaga-jaga kita mestilah tahu apa simptoms yang menunjukkan cyst ini berlaku. 

Punca cyst terjadi bermula daripada gangguan kitaran haid dan senggugut yang teruk.Satu kajian yang menunjukkan bahawa lebih kurang 50% wanita mengalaminya terutama wanita yang belum berkahwin dan wanita yang pernah melahirkan anak.

Tanda-tanda CYST

- sakit di bawah perut
- rasa kejang dan sakit mencucuk-cucuk
- kerap membuang air kecil
- perut sedikit membuncit
- bila di sentuh dengan tangan, rasa ada ketulan keras
- kadang kala sakit yang berpanjangan
- senggugut teruk


Bagaimana Jus Pati Vivix Dapat Bantu Kecutkan CYST ?

Pengalaman customer saya sendiri yang telah di sahkan cyst sebesar 3.6cm alhamdulillah kecut tanpa pembedahan dengan ikhtiar Vivix dan Omega Guard. Kebetulan masa ni memang dia dah beli shaklee untuk kesihatan anak dia.

Dia menyatakan rasa takut dan risau kerana cyst tersebut makin membesar sehingga doktor kata akan lakukan pembedahan jika cyst tersebut tidak mengecut. Saya cadangkan kepada dia untuk ikhtiar  Vivix dan Omega untuk kecutkan cyst. 

Alhamdulillah tak sampai seminggu dia amalkan secara konsisten, cyst dia dah pun kecut 1.7cm dan sekarang cyst dah hilang sepenuhnya. Syukur sangat asbab Shaklee, kesihatan dia bertambah baik dan tak perlu lagi risau sampai tak lalu nak makan. 

Vivix Shaklee bukanlah ubat tapi ia adalah jus pati antioksidan yang paling tinggi dalam produk shaklee yang dapat membaiki sel-sel yang tidak sihat atau sel yang menggila dalam badan. Gandingan dengan Omega Guard  dapat menstabilkan ratio omega 3 dan omega 6 serta mengurangkan keradangan dalam badan. Diibaratkan bila badan meradang, terjadilah penyakit yang bermula dari kerosakan sel yang tidak tahu punca.


Testimoni Kecutkan Cyst dengan Vivix Shaklee









Apa Makanan Penyebab Cyst?

Soya mengandungi phyto estrogen yang mempunyai fungsi seakan akan estrogen. Jadi apabila pesakit cyst makan soya ia akan mengakibatkan paras estrogen dalam badan tinggi dan menggalakkan pembesaran cyst.

Oleh itu sebagai langkah awal pencegahan anda perlu segera berjumpa doktor jika anda mempunyai masalah senggugut yang teruk. Hal ini kerana lebih cepat anda tahu keadaan badan anda,  lagi mudah untuk anda ambil langkah berhati-hati terhadap makanan yang boleh menyebabkan cyst.

Oleh sebab itu juga,  saya amat mengalakkan anda membeli shaklee dengan pengedar sah shaklee di kawasan berdekatan anda yang mempunyai ilmu tentang produk. Banyak kes yang berlaku apabila customer membeli produk shaklee yang mempunyai kandungan soya telah mengakibatkan cyst mereka semakin membesar tanpa sedar. Jadi nak salah kan siapa? Produk atau anda yang tidak mendapatkan konsultasi produk dengan pengedar yang menjual? Pastikan anda beli shaklee dengan pengedar yang bertanggungjawab terhadap anda.

Berapa Harga Sebotol Vivix Shaklee?

Sebotol vivix berharga RM475. Nanti dulu.. Harga Vivix sangat berbaloi dan lebih murah daripada harga yang perlu anda bayar untuk melakukan pembedahan. Yang mana satu anda lebih mahukan antara kecutkan cyst atau lakukan pembedahan yang banyak risiko?

Boleh baca kisah wanita dan kos bayaran untuk pembedahan cyst > Wanita ini disahkan menghidap Ovarian Cyst 

Untuk anda yang berikhtiar dengan Vivix Shaklee, anda boleh terus whatsapp saya dengan klik  Nak beli Vivix kerana pada bulan ini shaklee buat Promosi Vivix Set sepanjang bulan Oktober 2020. Inilah masa terbaik anda untuk dapatkan Vivix Shaklee dengan harga super jimat!

Insyallah kandungan Vivix yang kaya dengan manfaat tumbuhan semulajadi yang tinggi antioksidan dapat membantu anda yang ingin ikhtiar untuk kecutkan cyst dengan selamat tanpa kesan sampingan.Tak perlu ragu-ragu lagi kerana kandungan Vivix adalah ramuan 4 bahan tumbuhan semulajadi.Insyallah selamat dan berkesan.

Bagaimana Nak Order Vivix?


Klik  >> 0145010786


Dieyla, 
Pengedar Shaklee Senawang  
No ID : 1211873

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Makan B-complex Shaklee Air Kencing Jadi Kuning?

Pengedar Shaklee Senawang