Rahsia Luka Jahitan Lepas Bersalin Cepat Sembuh

Mesti ramai yang nak tahu kan apa rahsia luka jahitan lepas bersalin cepat sembuh terutama kepada ibu yang pertama kali melahirkan anak termasuklah Dila sendiri.First sekali kita kena rasa syukur kepada Allah kerana memberi kita peluang merasai bagaimana sakitnya bersalin. Ada orang tak pernah pon merasai pengalaman bersalin walaupon sudah bertahun-tahun berkahwin.  Dalam erti kata lain,  tidak dikurniakan zuriat.  Setiap ibu yang melalui pengalaman bersalin, Dila yakin semuanya mempunyai pengalaman yang berbeza-beza.


Apa yang Dila nak pesan kat sini jangan bandingkan diri kita dengan orang lain.  Mungkin ada orang mudahnya bersalin, koyak sikit dan luka cepat je sembuh.  Ada juga orang yang koyak teruk dan makan masa berbulan- bulan untuk sembuh.  




Rahsia Luka Jahitan Lepas Bersalin Cepat Sembuh Dengan VIVIX

VIVIX merupakan minuman botani yang mengandungi ramuan 4 jenis tumbuhan yang istimewa yang mempunyai fungsi membaiki sehingga ke tahap sel. Sebab itu,  ramai yang mengambil ikhtiar dengan Vivix untuk luka bersalin cepat sembuh. Alhamdulillah dengan izin Allah memang sangat membantu!

Ini antara testimoni customer yang consume VIVIX SHAKLEE ketika berpantang: 







Pengalaman saya sendiri yang mengamalkan VIVIX apabila saya dapati dah sebulan lebih masih terasa sakit di tempat jahitan walaupon jahitan dah kering. Mungkin dalaman masih belum elok maka saya mengambil keputusan untuk amalkan sebulan lebih dan alhamdulillah,  semakin hari  semakin kurang sakit dan boleh bergerak macam biasa.  

Buat ibu-ibu yang ingin luka cepat sembuh,  boleh ikhtiar dengan VIVIX shaklee.  Sangat recommended untuk ibu berpantang! Dalam masa yang sama susu badan meriah,  badan bertenaga  kulit pon nampak lebih berseri.

Sekiranya anda ingin mendapatkan VIVIX Shaklee boleh terus hubungi saya atau dapatkan dari Team SuperstarVictory kerana team kami mendapat bimbingan terus pakar nutrisi serta doktor  berpengalaman. 

Klik : Daftar Ahli untuk dapatkan produk shaklee dengan harga lebih jimat.

Dieyla, 
Pengedar Shaklee Senawang
No ID : 1211873 

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Makan B-complex Shaklee Air Kencing Jadi Kuning?

Kecutkan Cyst Tanpa Pembedahan

Pengedar Shaklee Senawang